قوانین سایت و شرایط بازگشت
تریک شاپ
مهلت بازگشت: مشتریان میتوانند درخواست بازگشت کالا را تا 5 روز کاری پس از دریافت سفارش خود ارسال نمایند. این بازه زمانی به آنها اجازه میدهد که محصول را با دقت بررسی و تصمیم به بازگشت یا تعویض آن بگیرند. وضعیت کالا: کالا باید در وضعیت اصلی و بدون هیچ گونه تغییری ارسال گردد. هرگونه خرابی یا آسیب به کالا میتواند به عدم پذیرش بازگشت کالا منجر گردد. بستهبندی محصول: محصول باید در بستهبندی اصلی خود، به همراه تمام متعلقات و برچسبها ارسال گردد. هرگونه کمبود در بستهبندی ممکن است به تأخیر در پردازش بازگشت کالا منجر شود. شیوه ارسال : ارسال سفارشات کاربران برطبق راهنمای خرید درج شده در سایت میباشد. در صورتی که مشکلی اعم از ناموجود شدن سفارشات٬ و یا اشتباه در پردازش نهایی سبد خرید ایجاد شود٬ طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کای وجه پرداخت شده به حساب مشتری واریز خواهد شد. هزینه بازگشت: در صورتی که بازگشت کالا به دلیل خطای ما اتفاق افتاده باشد، هزینه بازگشت کالا به عهده ما خواهد بود. در غیر این صورت، هزینه بازگشت به عهده مشتری خواهد بود. روند بازگشت: برای درخواست بازگشت کالا، مشتریان میتوانند با پیام با تیم پشتیبانی ما داخل تلگرام یا از طریق پنل کاربری خود در وبسایت، درخواست خود را ثبت نمایند. پس از بررسی درخواست، تیم ما با مشتری تماس خواهد گرفت تا مراحل بازگشت کالا را اطلاع دهد. ما به عنوان تریک شاپ ، تمام تلاش خود را میکنیم تا تجربه خرید آسان و راضیکنندهای را برای مشتریانمان فراهم کنیم. اگر سوال یا ابهامی دارید، لطفاً با تیم پشتیبانی ما تماس حاصل فرمایید.